e

Saturday, December 28, 2013

Siapa Sebenarnya Na'A'Bella Si Gadis Vouge Ini?



Assalamualaikum & selamat malam. Beberapa hari lepas, Ben Ashaari kongsikan gambar diatas ni di FB nya yang membuatkan ramai orang 'pecah perut'. Prank tutorial mengenakan hijab ni betul-betul mengeletek hati Zam, mungkin disebabkan gaya bahasa yang digunakan. Tertanya tanya juga, apalah objek yang dipasang ditudung dalam gambar terakhir tu kan?

Tapi dalam gelak-gelak, timbul satu pertanyaan dalam diri Zam. Keliru dengan jantina Na'A'Bella ni, sebab wajahnya dan badannya macam lelaki sikit. Jadi Zam pun google lah nama Na'A'Bella ni, dan rupanya inilah wajah sebenar beliau:


Haa.. Terkejut tak korang.. Na'A'Bella ni sebenarnya lelaki, & dikenali sebagai Faiz Dickie. Patutlah semacam je muka beliau dalam tutorial bertudung tu.. Adoilah..

Faiz Dickie ni sebenarnya berkarya dengan sindiran. Itu yang Zam baca dari INFO ini. Apapun, kemunculan beliau ni memberikan kelainan dalam kemeriahan prank di laman sosial.. Serius lawak!


16 comments:

  1. Replies
    1. ade gak yg kate, "kelakar la awek ni".. haha

      Delete
  2. comel mamat nie..sekali pandang mcm perempuan..^^

    ReplyDelete
  3. adeh..dia pakai tudung saji tu kot

    ReplyDelete
  4. Haha..mmg sangat kelakar...n seriously mmg btul pon...

    ReplyDelete
  5. macam-macam budak sekarang nie....

    ReplyDelete
  6. kite pun wat entry pasal dia jugak...sbb kelakar kot...mmg sesape pun akan sentap... #komiksengal

    ReplyDelete
  7. Layan jugak citer NabeLa nie.. lawak hbiss, tersirat mesej yg mendalam..

    ReplyDelete