e

Thursday, January 16, 2014

Ada Sesiapa Mengenali Blogger Soly Ab Rahman?


Assalamualaikum & salam sejahtera blogger. Sebentar tadi Zam terbaca berita mengenai seorang pelajar UPM yang meninggal dunia akibat terjatuh dari Bukit Tabur semalam di pautan ini http://amazingnara.com/bukit-tabur-tempat-rekreasi-atau-lubang-maut. Sebaik saja melihat nama mangsa di FB, Zam rasa macam pernah mengenalinya. Bila Zam baca ruangan komen di Amazing Nara berkenaan entri tersebut, ada pihak yang mengatakan dia mengenali arwah sebagai seorang blogger. Jadi Zam terus bertanyakan di FB jika ada mana-mana blogger yang mengenalinya selain mencari akaun FB allayarhamah untuk mendapatkan maklumat, dan pencarian Zam menemukan petunjuk alamat blog beliau: http://soliciousstorynory.blogspot.com/


Sama-samalah kita sedekahkan Al Fatihah buat allahyarhamah Soleha Ab Rahman.. Terkedu sebentar bila terbaca entri terakhirnya mengenai usianya yang baru mencecah 23 waktu itu: Disember 2012.. Setahun kemudian (2013), beliau tidak lagi aktif berblog..


19 comments:

  1. Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un...

    ReplyDelete
  2. alfatihah peringatan buat semua jgn la berani sgt

    ReplyDelete
  3. As-Salam.

    She is UKM's student.

    http://antarapos.com/en/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7Wkc5Jiaw=%3D

    ReplyDelete
  4. Tonton ONLINE episode terbaru Ariana Rose

    Ariana Rose Episode 11 - http://syokbah.com/ariana-rose-episode-11/

    ReplyDelete
  5. Semoga Allah mengampunkan segala dosa-dosanya.. Al-Fatihah

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum zam. sheila pun baru terbaca dekat blog onie. al-fatihah.. perginya rakan blogger :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila.. itulah.. terasa mcm dekat je dgn kita

      Delete
  7. Al-fatihah. . Dsn tkzish bust kluarga mgsa.Zara bru nk bc petikan sinar harian ni.

    ReplyDelete
  8. Kepada rakan2 yang meninggalkan komen dan info di sini, terima kasih zam ucapkan.. semoga doa kita semua untuknya diperkenankan.. aminn

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum .. sy bukan seorang blogger ..tp saya seorang penggiat sukan lasak..dah banyak kejadian di Bukit Tabur tp sy pun tak tau knapa kejadian yg menimpa arwah ni buatkan sy rasa nak pergi lg ke Bukit Tabur utk kaji di mana puncanya.. takziah untuk keluarga arwah..

    ReplyDelete