e

Tuesday, January 7, 2014

Apa Yang Kita Mahu Sebenarnya?


Okeh, siuasinya mungkin hampir sama dengan karikatur di atas, tapi perkara macam nilah yang kita temukan dalam kehidupan seharian kita, biarpun berkisar dengan situasi yang lain. Kan..?

22 comments:

  1. Assalamualaikum zamani. haha bagus kartun ni. memang kita ni manusia jenis tak puas hati dengan apa yang kita ada kan. jum muhasabah diri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. tamsilan mudah kan.. insya Allah sama2 kita amalkan :))

      Delete
  2. Replies
    1. sama2 kita belajar kurangkan rasa tu :) insya Allah

      Delete
  3. betul... manusia tak pernah berpuas hati dengan apa yang ada..

    ReplyDelete
  4. manusia tak pernah rasa puas..sbb tu kne bersyukur je :)

    ReplyDelete
  5. manusia mmg xpenh puas dgn apa yg ada kan..emm..lgipun mmg sush nk puaskn hti semua org..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn kedua2 statement.. nak2 lagi yg no 2 tu ;)

      Delete
  6. salam singgah. tu adalah kategori manusia yg tak tau bersyukur & yg hanya tau point out masalah orang lain. masalah diri sendiri?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. mmg ade yg mcm tu.. appn, semoga semua berubah jd lebih baik :)

      Delete
  7. Sebenarnya memang ramai orang yang sebegini

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. msg disampaikan secara santai, kan :)

      Delete