e

Tuesday, January 7, 2014

Bila Ada Yang Cakap Wajah Zam Makin Berseri!

Sekolah dah 3 hari dibuka, & setelah bercuti lama di Semenanjung, kini tiba masa untuk berkerja seperti biasa. Dalam sebulan lebih bercuti, tentu saja ada perubahan yang akan di'perasan' oleh rakan-rakan sekerja setelah dah lama tak jumpa. Dan dalam banyak-banyak komen yang diterima, ada juga yang kata 'wajah Zam makin berseri'~ eh ye ke??

Tak tahulah seri kat celah mana.. Mungkin Zam happy kot, tu nampak berseri.. Hehe.. Tapi bila fikir balik, baru teringat, adakah mungkin sebab Zam amalkan Ephyra masa cuti baru-baru ni? Jeng jeng jeng..


Zam dapat pek percubaan Ephyra (10 sachet) ni sebagai hadiah dari OceanLife menerusi segmen Kak Mialiana sebelum ini. Dan alhamdulillah, tak lama lepas tu pek percubaan kedua pula menyusul, juga hadiah dari OceanLife tapi kali ini menerusi contest yang dianjurkan oleh Ben Ashaari. Sekarang, pek pertama dari segmen Kak Mialiana tu dah habis diminum, dan sekarang Zam sambung pula dengan pek kedua.

Pertama kali minum Ephyra, Zam sukakan rasa orennya. Dan entah kenapa, Zam tiba-tiba rasa tak sabar nak menikmatinya lagi pada esok hari. Mungkin sebab sedap kot.. Nak minum 2 kali sehari tak ada masalah rasanya, tapi sayang juga sebab stok tak banyak.. Kang cepat lak habis.. Sabar-sabar..

Bila dah minum Ephyra ni, tentu ramai yang nak tahu kesannya, kan? Pendapat Zam, sebenarnya kesan Ephyra ni berbeza pada setiap individu, mengikut kondisi kesihatan mereka. Macam Zam, apa yang paling ketara Zam dapati ialah sistem pencernaan yang semakin lawas. Dimana, sesuatu yang jarang Zam rasakan selama ini.

Aktiviti seharian Zam banyak menyebabkan Zam terdedah dengan panas matahari, jadi kulit wajah Zam jadi sedikit gelap. Akhir-akhir ni, Zam perasan, kulit wajah Zam jadi makin cerah dan hampir sama tonanya dengan badan Zam. Kiranya memang betul menampakkan perubahan lah bila mengambil Ephyra ni ;)



updated 8 Januari: Memang perasan kulit ni makin cerah dari biasa.. Tak macam sebelum Zam cuba Ephyra.. Dulu pernah gak gunakan produk lain, tapi tak flawles sampai macam ni :)

32 comments:

  1. wah..lepas nie ramai la awek yang kenen...hihihih.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. alhamdulillah, ok.. yg penting ada usaha nk dpt tubuh yg sihat

      Delete
  3. new look in 2014 hehe semoga semakin ceria

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. haa.. boleh cuba hubungi mana2 dealer :)

      Delete
  5. ouhhh ini lah rahsia .. abe zam ni .. hahahaik .. tak lh jadi ..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum zamani...alhamdullilah mmg nampak keberkesanannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam kak.. haa macam tu lah :D

      Delete
  7. Terima kasih sudi join Fasa Kedua Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda

    http://www.mialiana.com/2014/01/fasa-kedua-giveaway-ephyra-serlahkan.html

    Keputusan akan diumumkan sebelum 15 Februari 2014. Good luck ya.. (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 adalah peluang.. thanks Kak :)

      Delete