e

Friday, January 24, 2014

Buat Kecah Di Dapur



Kes malam semalam masa nak prepare dinner.. Kalau guna tepung, memang akan berkecah la dapur tu... Kebetulan sehari sebelum tu Zam buat kari, masih elok tak habis dimakan di dalam peti.. Tu yang Zam cuba buat roti sendiri tu sebab nak cecah dengan kari.. Hasilnya, 3 keping roti paratha habis Zam makan malam tadi. Adehh.. memang tak leh kontrol makan la malam tadi


20 comments:

  1. Replies
    1. zam terasa nak makan paratha, tu yg buat sb kbtulan ada kari semalam.. :)

      Delete
  2. Assalamualaikum zam. wahh berkecah jadinya. hehe sedap ek. kongsi sikit resepi zam buat roti paratha. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam sheila.. ha itulah pasal.. mmg paling berkecah dapur dibuat zam,, tak pernah mcm ni pun sblm ni.. ttg resepi tu, nanti Zam kongsikan video k :)

      Delete
  3. perghh..lepas ni boleh la masuk masterchef

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. doakan Zam ye! ahahah (berangan je!)

      Delete
  4. wahh.. caya laa.. zara xpndai buat paratha sdiri. slalu bli pek ekspres yng ada kat market mcm Giant. then zara goreng laa kat uma then tggl tepuk2 jaa.. hoho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah dgn zam, slu beli yg fozent tu.. nk jadi cerita, stok paratha segera tu habis, tu yg cuba buat sdri.. dpt gak ilmu baru kan

      Delete
  5. zam.. mintak resepi roti paratha.. sharelah kat sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah, nanti Zam kongsikna videonya k :)

      Delete
  6. untung siapa jadi isteri zam ni nanti esok... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminn kak Farah.. thanks ye.. appn, Zam bukanlah hebat masak pun.. rajin sikit je.. hehe

      Delete