e

Tuesday, January 14, 2014

Jalan Jalan Cari Makan Di Malam Hari

Assalamualaikum & selamat malam. Zam baru lepas balik makan malam dengan seorang member lepas ke kedai buku tadi. Plannya nak pergi pagi tadi, tapi sebab member tu sibuk, ubah ke malam. Apapun alhamdulillah dah kenyang. Now otw balik.. Leh rehat awal sebelum g kerja esok.

Dalam entri sebelum ni, Zam ada bagitahu Zam nak cari buku untuk seseorang kan? Haa... Kalau nak tahu, buku tu Zam nak berikan kepada seorang blogger yang bertuah sempena segmen Zam. Buku apakah, akan Zam ceritakan nanti. Insya Allah :)

PS: Btw, ada sesiapa tahu Zam kat mana masa gambar ni diambil?


Entri Zam sebelum ini: Original Yang Tak Macam Original.

7 comments:

  1. Meow says hii.. Hehee. Welcome back to work. Lols :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. adeh... malasnye rasa.. kan best esok cuti.. huhu

      Delete
  2. Tau...kat sebelah Grand Margherita, Kuching. Ooo..makan kat Top Spot yer. Sedapnyerrrr.

    ReplyDelete