e

Wednesday, January 1, 2014

Selamat Tahun Baru 2014!



Assalamualaikum & selamat pagi.. Selamat bercuti buat semua & pada segelintir yang bekerja pada hari ni, selamat menunaikan tanggungjawab anda dengan penuh dedikasi. Mungin situasi kita tak sama, apapun semoga 2014 menjadi tahun yang terbaik buat kita, k.

Ini tahun ke 9 Zam menyambut tahun baru di perantauan.. Tak pernah sempat merasa suasana tahun baru di Serdang memandangkan mesyuarat untuk sesi persekolahan yang baru biasanya dibuat pada hari hari sebelum tahun baru. Jadi Zam kena pulang awal ke Kuching.. Alhamdulillah, permulaan yang baik untuk 2014 apabila mesyuarat berjalan dengan lancar semalam, & skop tugasan yang diberikan agak ringan berbanding tahun sudah..

Kepada anda di luar sana, harapnya tahun ini bermula dengan baik buat anda, supaya anda terus bersemangat untuk hari hari mendatang. Jika tidak, be positive, kerana perkara yang baik akan muncul juga :)

20 comments:

  1. selamat tahun baru zam :D

    ReplyDelete
  2. SELAMAT TAHUN BARU WALAUPUN DI MANA MENYAMBUTNYA :)

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru dan menjalan tanggungjawab yang telah diamanahkan..ikhlas dari www.tepakku.com

    ReplyDelete
  4. Selamat Tahun Baru anak Perantau.. hohoho

    ReplyDelete
  5. As salam...selamat menyambut tahun baru 2014 Masihi buat Zam...semoga bertambah kacak dan ceri serta dimurahkan rezeki....menjadi antara bogger terbaik....amin, from Kak Ummi with love ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam ... waahhhhh... aminnnn... hehe sweet

      Delete
  6. Assalamualaikum... Selamat tahun baru buat kamu. Semoga tahun baru 2014 memberi sinar kecemerlangan, kejayaan, kesejahteraan dan kerahmatan. Jom ucapan kata semangat sempena tahun baru di entri saya pula:

    Selamat Tahun Baru 2014

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. wahh.. aminnnn... thanks utk wish ni ;) ok insya Allah, Zam erjah nanti k ;)

      Delete