e

Thursday, January 23, 2014

Tarikh Pembayaran Gaji Kakitangan Awam 2014

Tarikh Pembayaran Gaji Kakitangan Awam 2014

Assalamualaikum & salam sejahtera. Berikut disediakan jadual tarikh bagi pembayaran gaji kakitangan awam bagi tahun 2014. Adalah diharapkan dengan jadual pembayaran yang telah disediakan oleh pihak Jabatan Akauntan Negara Malaysia (ANM) dapat memudahkan urusan kakitangan awam dalam merancang kewangan dan perbelanjaan dengan baik.




18 comments:

  1. wah..hari ni kak long dapat gaji..malam nanti nak suruh belanja makan..hehe

    ReplyDelete
  2. bestnya gov..swasta ttp hujung bulan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe2... tak jauh beza dah tu.. hehe

      Delete
  3. Haraplah hari ni myakauntan dapat gaji... :) (dalam kepala mcm2 dah nak beli) ngeeee

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah terima gaji hari nie.......dah habis separuh bayar hutang piutang, bil2 blum lagi.......urmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. begirulah resamnya.. appn, janji kita byr hutang, & kita miliki sesuatu dr byaran hutang2 tu... slain tu, kalu dpt menyimpan pun bagus juga :)

      Delete
  5. Replies
    1. ;)) bro khai masuk gaji hri ni gak ke

      Delete