e

Wednesday, January 29, 2014

Wordless Wednesday: Pasrah


ps: cer tengok muka cik cing tu.. pasrah je kan kene jadi senapang patah


22 comments:

  1. sian kucing tuhh..redha jeeee org buat ape pon kat dia..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe asalkan tak memudaratkan, sudah kan..

      Delete
  2. ni nak gelak ke nak marah mak cik tu...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. geram nk giget2 je kucing tu sb comel

      Delete
  4. Replies
    1. kan. pasrah je lah tuan nk buat ape.. hehe

      Delete
  5. Replies
    1. saje2 lh tu,, tuan kucing mmg suka main2 dgn kucing mereka.. cuma yg ni unik sikit.. hehe

      Delete
  6. alolololo... pasrah sangat. =D

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. mmg kesian tp ni lah cara si tuan bermain dgn kucing nye

      Delete