e

Friday, February 21, 2014

Ada Iras Remy Ishak Ke?

Beberapa hari lepas, tengah borak borak dengan kawan kawan sal retis Malaysia ni, tetiba ada yang gitau Zam ni ada iras Remy Ishak sikit.. Haha.. Ye ke ni?? (Pada anda yang dah mula rasa loya loya nak terkeluar isi perut tu, sila tinggalkan entri ini dengan segera ya).. Lalu sempatlah Zam tilik tilik muka ni, ada ke iras Remy Ishak tu.. Sekali tengok, 2 kali tengok, macam tak de je.. Kalau ada pun persamaan, mungkin sebab kami ada hidung, mata, mulut yang sama macam manusia lain... Hehe
Ps: Minta maaf sangat sebab entri ni tersangatlah koya.. Haha


47 comments:

  1. eh.. tak samo laaa.. Zamani lagi sweet.. haa.. bertambah loya tak? ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. habislah.. bertambah koyalah zam! ahaha

      Delete
  2. Ye ke..akak tgok Zam lagi encem dr RI tu..hehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum zam, ada iras muka abg ipar sheila. wakakaaaa ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. eh eh mcm tu ek? haa

      Delete
  4. erkkk?? celah mana sama... hehehhe.... jgn marah zam... hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha zam pun tak pasti celah mana sbnrnya ni

      Delete
  5. wahhh abam remy ishak dah ni..nak sign pleaseeee

    ReplyDelete
  6. saya pun org kata ada iras mcm artis.tapi..bukan artis malaysia,artis luar negara.saya buat derk jerk la.mals nak layan.

    # cari baldi cepat..sila muntah berjemaah.

    ReplyDelete
  7. kalau kasi golap sket kulit mmg ada iras bro.
    hehe..

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. no 10 kot... haha itupun klu cukup bernasib baik

      Delete
  9. wohoo... bleh gi audition utk jadi pelakon nih, part time... kekeke ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala malulah.. zam takde bakat berlakon

      Delete
  10. jap, da tengok da.. hurm, ade la, ckit ;)

    ReplyDelete
  11. Remi tu sape, penyanyi yang peminatnya esah 20sen tu ke...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungin.. lah kot.. hehe

      siapa tu esah 20sen?

      Delete
  12. bila abg ckp, baru perasan . Tapi tang mana yg sama, kita pun tak tahu

    ReplyDelete
  13. ikhlas cakap mmg ada iras tp dengan zamani slam......tang nama....ha3

    ReplyDelete