e

Tuesday, February 25, 2014

Bangun Awal Pagi Sediakan Soalan


Assalamualaikum & selamat pagi semua.. Kisah kali ni sebenarnya mengenai hal pagi tadi.. Disebabkan keletihan malam sebelumnya, Zam tangguhkan dulu untuk siapkan soalan percubaan UPSR Sains yang akan diadakan hari ini. Bangun di awal pagi pukul 3, baru Zam sambung semula dan cetak bila dah siap selesaikan semua. Akhir-akhir ni, serius memang Zam rasa banyak kerja yang perlu disiapkan.. Lepas selesai satu, ada lagi yang menunggu untuk disiapkan.. Bila dapat rilekss nii..

20 comments:

  1. tunggu kputusan percubaan dah kluar bru blh relax2 :)

    ReplyDelete
  2. hehe...samalah kita..mencari masa bila entah nak rileks :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. cari masa senggang untuk curi2 buat aktiviti yg merilekskan

      Delete
  3. dah nama pon cekgu..bila time nak relaks...hik!hik!..sabo yeee cikgu zam...

    ReplyDelete
  4. cikgu pun busy, tgk mak, mmg busy jd cikgu ni,,,sabo je la, yg penting, kena istiqamah biar eclass..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo mak cikgu gak ye :)) murni tu tugas ibu

      Delete
  5. Sabar sabar .. nanti dah settle semua JOM RILEKKSSSS ...
    Tugas Cikgu Ni mencabar BETUL kan ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ituah.. hehe... harap dpt rileks dgn baik

      Delete
  6. time cuti sekolah boleh la rehat..hehe

    ReplyDelete
  7. sabar cikgu zam
    tunggu bulan mac nanti cikgu p cuti2 ehh hihi

    ReplyDelete
  8. chill dulu. watlek je. hihi . nampak ja pekataan upsr teringat pula result spm. haihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, lupa mau bagitau, tadi singgah blog kak shida, dia dah andom nama pemenang yang baru. kat situ ada nama encik Zam. heee

      Delete
  9. salam singgah...pertama kali singgah cne..done follow..tq sudi singgah blog kita :)

    ReplyDelete