e

Wednesday, February 19, 2014

WW: Kekeliruan Apakah Ini?



ps: topeng macam cun dah, tapi baju kenapa pakai baju tukang masak? siapa tahu ini gabungan antara apa?

klu: dua-dua pun 'orang besi'..

26 comments:

  1. Dia masak menggunakan laser kat tangan tu kot. Hahahaha..

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum zam, hahaha konfius juga tengok ni.. hahaha kenapakah? ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. haa nt zam cerita kan ;)

      Delete
  3. bertopeng dgn baju chef tak sangat mengelirukan tp yg belakang tu...nampak bertudung dengan skirt dan stokin tinggi..eh bukan lah ! rambut dia tu memang kaler mcm tudung ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ini cosplay.. peserta pakaian beragam.. rasanya bukan kat malaysia :)

      Delete
  4. salam cikgu zam..hamboi, kemain lama akak x jengok sini...sori tau, kesibukan melanda...

    iron chef kah tu..hik!hik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak apa sis.. haa... iron chef lah tu.. hehe

      Delete
  5. ini gabungan iron man dan iron chef ni...he he he...

    ReplyDelete
  6. assalammualaikum.. hoho. kelebihan iron man slain dr heroo.. bfungsi jg kat dapur ni. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh memasak dgn laser di tangan! haha

      Delete
  7. kalau dia potong bawang,mmg tak sakit mata..huahuahua!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius, baru zam tersedar perkara ni! hhaa betul2

      Delete
  8. safety first time memasak nie Zam...

    ReplyDelete
  9. gua tau gua tau!! IRON CHEF!! suka tengok iron chef lagi dari master chef, iron chef memang legend~ XD

    ...alaah, dah ada org yg jawab dengan betul kat atas ni, chettt terlambat skit ;p

    ReplyDelete