e

Wednesday, February 19, 2014

WW: SUPER SENSITIF??


ps: itu ini semua tak boleh, tapi diri sendiri.. hehe
comel karikatur ni kan ;)

12 comments:

  1. Ini semua Illuminati hahaha tapi kita sendiri belum sedar.

    Btw ini ada blog baru bolehlah share2 Blog Bolalol

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha klu mcm tu mmg bnyk yg ade kaitan dgn iluminiti kn

      Delete
  2. Itulah ragam manusia.. orang lain buat silap nampak je, silap sendiri tak nampak.. Comel jee kartun tuhh. Banyak makna tuhh. Huhuhu

    ReplyDelete
  3. masa awal2 keluar wang siling tu..ramai gak yang cakap pasal lambang israel..

    ReplyDelete
  4. Ayesha pun ada tengok gambar ni semalam..hihi..banyak terjadi disekeliling kita kan? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mkin lama, mkin bnyk bnda2 plik blku d skllg kita

      Delete