e

Thursday, March 6, 2014

Tugas Menanti Isnin Ini

Assalamualaikum dan selamat petang semua.. Zam baru saja selesai dengah rehearsel untuk majlis persaraan Guru Besar Isnin ini. Dan seperti yang telah dibincangkan dalam mesyuarat sebelum ini, Zam diberikan tugas untuk merakamkan gambar di sepanjang majlis tu nanti.

Kalau dulu, sifu Zam a.k.a Jurukamera Terlampau yang akan diserahkan tugas tu. Memandangkan dia dah pindah ke Sabah, Zam kenalah ambil alih sebagai jurukamera rasmi.

Banyak lagi nak kena belajar ni sebab majlis tu kira special juga kan, tak boleh buat sambil lewa je..

22 comments:

  1. ouwh..panjang jugak nama zam ni ye,3 gerabak..hehe
    Selamat bertugas ye =)

    ReplyDelete
  2. ingat, ambik gmbr tn GB n majlisnya..bkn selfie..

    ReplyDelete
  3. sama la tugas kite.
    saya guru ict, merangkap guru fotografi..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti minat ambil gambar sebelum ni :)) kan?

      Delete
  4. Good luck...nnti sisipkan gmbrnya di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah.. harap gambarnya menjadi :)

      Delete