e

Saturday, April 5, 2014

Alamak.. Wanita, Benarkah Perkara Ini?


Assalamualaikum & selamat malam.

Tetiba, Zam terjumpa keratan artikel ringkas dari majalah Maskulin ni di FB.. Betulkah perkara ni? Serius pertama kali dengar, dan rasa pelik.. Macam tak betul je.. Ke betul?

Bagi Zam, memang Zam suka lipat lengan kemeja dari biarkan ia panjang.. Sebab rasa lebih selesa..


31 comments:

  1. macam betul pun ada.. Tapi sekarang ni.. Tengok laki mana pun mesti terbayang suami.. Al-maklum.. Jauh di perantauan..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...zam,

    persepsi yang berbeza tgk pada yang melihat..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. mmg tak kn sama kan

      Delete
  3. macam betull jer. macam betullll jer. hahahaa...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. yup, tp zam rasa mcm lg smart lipat lengan baju

      Delete
  5. memang ada wanita yang macam tu, tapi tak semua wanita. :D

    ReplyDelete
  6. Dah lama dah jumpa yang ni, tapi rasanya atas orang tu la kut

    p/s: saya ada tag Abe Zam dalam sebuah entri di blog saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ae? mmg semua org tak sama

      ok, nt abe terjah :)) thankss

      Delete
  7. abe kie lipat lengan baju bila panas. btw, dah follow blog u....

    ReplyDelete
    Replies
    1. same ar.. sb rasa lbh slesa bt mcm tu

      Delete
  8. Salah satu kelebihan pakai kemeja lengan panjang .. :) leh lipat dan menjadi seksi .. hehehee.... :)

    ReplyDelete
  9. husband kak suka lipat lengan yang panjang. sekarang dah tertanya2 sama ada beliau suka dilihat sebagai bujang atau berkahwin..jeng3

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. btw akak pinjam gambar awak ye..maaf dah ambil dulu

      Delete
  11. Haha...husband akak dah lama tak pakai kemeja yg berlipat...tapi jgn tak tahu dalam GGK lengan uniform tentera biasanya berlipat...tahu tak kenapa?

    ReplyDelete