e

Sunday, April 6, 2014

Melayan Kesunyian Di Hari Ahad

Assalamualaikum & selamat pagi semua..

Jarang betul dapat merasa ketenangan di pagi hari macam ni.. Kalau hari lain di waktu ni, sah-sah dah berada di tempat kerja kan. Menghadap segala macam tugas.. Cuma di hujung minggu macam hari ni lah, dapat sambung bergolek-golek atas katil lama-lama sambil berjemur bawah cahaya matahari pagi yang masuk menerusi tingkap.. Rasa hangat, tenang je.. campur sunyi..

Memang mood ini yang Zam cari di hari Ahad..

Sunyi? Ha.. Memang Zam perlukan mood tu sekarang ni.. Kadang-kadang rasa sunyi ni best juga.. Buatkan kita rilex..

lebih kurang macam ni lah feelingnya..

5 comments:

  1. Betul tu kadang2 kita perlu jugak rasa SUNYI takkan nak huhahuha tak kira masa kan ??
    Anyway SELAMAT BERHUJUNG MINGGU ZAM ...

    ReplyDelete
  2. Suka suasana tenang dan sunyi jugak...

    ReplyDelete