e

Saturday, April 19, 2014

Caturday #6 Koleksi Kucing Belakang Rumah

Assalamualaikum & selamat pagi semua. Macam yang Zam janjikan dalam entri sebelum ini, MACAM KUCING ZAM 15 TAHUN DULU, dibawah ni dikongsikan koleksi gambar kucing-kucing yang selalu datang lepak di belakang rumah Zam. 

Kucing-kucing ni selalu datang pada waktu yang berbeza, kemungkinan nak mengelakkan sebarang konflik sesama mereka nak-nak lagi kucing jantan. Zam lak, asal ada kucing baru je belakang rumah, terus cepat-cepat ambil kamera. Kucing memang jadi subjek fotografi kesukaan Zam selama ni, selain Danbo.

mata besar sebelah.. sakit kot

yang terbaru.. senang didekati

yang ni, dulu kemain comel.. sekarang, gengster..

muka sedih.. sedara Grumpy cat kot



yang ni, muka confius selalu

20 comments:

  1. comel comel, bakal isteri zam kena minat kucing jugak macam ni...

    ReplyDelete
  2. wah,comelnyer kucing2 ni..rase mcm nak cubit jer.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan2 :) kalau zam rs nak cium2 je kucing tu

      Delete
    2. kan2 :) kalau zam rs nak cium2 je kucing tu

      Delete
  3. nice pics~ muka conpius paling win! X3

    ReplyDelete
  4. hai emma bw dari segmen kak mialiana . Jemput datang ke http://kuemmarosli.blogspot.com/ done follow:)

    ReplyDelete
  5. comel2! muka konpius tu paling comel!^^

    ReplyDelete
  6. i'm a crazy cat lover..hihi..sama macam plain83..muka konpius plg klako..scroll dari atas, tengok sambil diam je...sampai bawah, pecah gelak..pfft..

    ReplyDelete