e

Wednesday, April 30, 2014

Hari Terakhir Sebagai Bujang

Assalamualaikum & selamat malam semua.

HARI TERAKHIR SEBAGAI BUJANG- Dari tajuk, macam merujuk kat diri Zam. Mungkin ada yang akan ingat, Zam dah nak kahwin. Seolah-olah, esok Zam akan berkahwin... Mentang-mentanglah esok cuti Hari Pekerja, terus Zam nak buat majlis ye??

Tapi sebenarnya, tajuk ni merujuk kepada seorang rakan Zam yang akan melangsungkan majlis akad nikahnya esok pagi. Kawan baik semasa di sekolah menengah lagi. Sebelum ni, Zam pernah tulis entri mengenai pertunangannya di SINI. Dan insya Allah, Jumaat ni Zam akan terbang pulang ke semenanjung untuk menghadiri majlis perkahwinan pasangan ini pada Sabtu dan Ahad.

#barang pun tak kemas lagi ni..


20 comments:

  1. habis tu, orang yang buat post ni bila pula nak kahwin? haha. ^^

    ReplyDelete
  2. Tahniah untuk sahabat Zam ..
    Wah terbang lg ...
    Dah macam BUTTERFLY hehehe ..

    ReplyDelete
  3. laaa..ingat cikgu zam tadii,,baru semangat nak pos hadiah kahwin..hehehe.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. nt zam kawen, pos hadiah k.. haha

      Delete
  4. Assalammualaikum... zam,

    ok zam... jalan bebaik2.. k. Moga selamat dalam perjalanan...pergi dan balik..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. thanks mselim :)) insya Allah

      Delete
  5. tahniah buat kawan zam..:)
    moga dapat tempuhi segala rintangan dan cabaran dalam rumahtangga dengan jayanya..inshaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks husna :)) insya Allah.. aminn!

      Delete
  6. Dah lama tak makan nasi minyak..zam bila lagi??hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu ye kalau nk mkn nasi minyak zam :))

      Delete
  7. ingat zam tadi...hehehe...tahniah buat kawan zam tu ye

    ReplyDelete