e

Monday, May 5, 2014

Dapat Hadiah Dari Pontianak Di Pagi Hari


Assalamualaikum & selamat tengah hari semua.

Pagi tadi, Zam dapat satu keychain dari seorang rakan guru yang baru pulang dari mengunjungi Pontianak, Indonesia minggu lepas. Dari Kuching ni, kalau nak ke sana, boleh naik bas terus. Zam tak pernah berpeluang ke sana, tapi  dengar cerita tempat maknannya best-best ;)

PS: Asal usul nama Pontianak tu, Zam pun tak pasti.. Wallahualam..

10 comments:

  1. wah..best2..mcm tringin ja nk g sna before grad nnti..

    ReplyDelete
  2. bayangkan zam betul2 dpt daripada si cik ponti. hehehe
    gurau ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. gigitan lh kot.. huhuhu mntk simpg

      Delete
  3. tengok tajuk entry tadi buat remang bulu roma je..haha..sbb ingat betul2 pontianak yang bagi.. :3

    ReplyDelete
  4. ingatkan Pontianak yang kasi tadi..

    ReplyDelete