e

Tuesday, May 6, 2014

Eh Ini Kuih Apa Ya?


ps: ada sesiapa yang tahu nama kuih ni?

kalau ada petang petang ni kan best

22 comments:

  1. nak kata donut tak juga...nak kata kuih keria/gelang tak juga...apekah ini bro zamani?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum zamani...tengok macam kuih keria tapi x tahu la kalau ada yg lain...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam kak.. ha sama kan

      Delete
  3. Replies
    1. gabungan yang menarik ;) leh cuba buat :)

      Delete
  4. Kalau kuih keria..mesti disira dengan gulakan..ermm..tapi ni gula ditabur..tapi bukan donat..

    ReplyDelete
  5. cucoq keria la tu... kot? ;3

    ReplyDelete
  6. selain kuih yang mereka komen, ada lagi ea kuih yg mcm donut/keria salut gula??
    kuih apa lah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa... anda rasa curiga dgn soalan zam? hehe

      Delete
  7. salam, ini kuih keria! lama xmkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ae? oo lama tak mkn, boleh lah cari lps ni :)

      Delete
  8. macam kuih keria tapi saya rasa ni salah satu pastry tapi tak sure nama apa

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. kann ;) tp betulkah keria? jeng jeng jeng

      Delete