e

Friday, July 4, 2014

Berselfie Dengan Monopod Ketika Terawih


Assalamualaikum & selamat petang semua. Masa Zam temui gambar ni, sekilas pandang Zam ingat si pelukis nak cerita tentang imam terbatal wudhu ketika solat sebab tulisan cret tu, tapi kemudian Zam baru perasan ada imej handphone dan monopod di situ.. Adeehh.. Kalau lah situasi ini benar benar belaku, dah memang berat nang nang la... 

11 comments:

  1. amboi..blh trberhenti tok iman sembahyang kalau macam ni..

    ReplyDelete
  2. zammm~ kasi la credit skit sama itu pelukis, encik sylarius tu... mention skit blog dia ;3

    ReplyDelete
  3. Hahaha..kalau imam pun turut serta bergambar..hehhe

    ReplyDelete
  4. ooops sorry2, salah info, ni lukisan sumber dari ujang, bukan en sylarius... hahah ;p

    selamat berbuke zam~ ;3

    ReplyDelete
  5. Allahu Akbar... Sudah teruk kalau smpai tahap tu...

    ReplyDelete
  6. memang gila selfie tahap gaban

    ReplyDelete
  7. hahaha.. ada ke yang buat mcm nih...:p

    ReplyDelete