e

Monday, July 21, 2014

Biskut Lidah Kucing


Assalamualaikum dan selamat malam semua. Antara banyak banyak biskut raya, tentu ramai yang setuju kalau Zam katakan yang Biskut Lidah Kucing ni antara yang paling popular tahun ni. Zam tak pernah cuba lagi, tapi Zam macam dapat bayang rasanya macam mana. Nak beli, tapi mungkin tunggu balik semenanjung dulu.. Mungkin lebih murah. Nak buat sendiri, tak tahulah sempat ke tak ni. Apapun kalau ada yang berminat nak cuba resepinya, boleh lihat di SINI. Kredit kepada RESEPI BISKUT RAYA 2014.

PS: Teringat seorang awek ni nyanyi lagu raya Dato Siti Nurhaliza sambil buat biskut lidah kucing ni.. Ada sesiapa pernah tengok video tu?

6 comments:

  1. cantiknya..warna warni..tp belum ade peluang nak rasa

    ReplyDelete
  2. teringin nak rasa ..
    nk p crik xd lg nmpak org jual ..

    ReplyDelete
  3. Warna warni nya biskut tuasal nama lidah kucing nmpak mcm pelangi ja

    ReplyDelete
  4. xpernah rasa lgi biskut nie..:)

    ReplyDelete
  5. tak pernah rasa jugak rainbow cookies ni..huhu

    ReplyDelete