e

Tuesday, July 22, 2014

Bawa Bekal Biskut Raya Ke Sekolah



Assalamualaikum & selamat pagi semua.

Kalau sebelum ni dia bawa Biskut Comel Kakak Jenab ke sekolah, minggu baru-baru ni dia mula bawa biskut tat nanas. Bukan nak jamu cikgu, tapi sebagai bekal. Haa.. Cikgu dia pun belum beli biskut raya, dia dah bawa tat nanas ni ke sekolah. Sedapnya.. Hehe

Nak tahu siapa dia? Haa... Dia nilah murid Iban yang Zam ajar Bahasa Inggeris, yang bawa bekal comel, dan yang suka main dengan dinosaur di sekolah. Selalu jadi penghibur hati guru-guru di sekolah sebab perangainya.

5 comments:

  1. Saya tengok tajuk entry pun dah tergelak. belum baca entrynya lagi.
    best kan jadi budak2 ni, diorang tak perlu fikir banyak macam kita org dewasa.
    bebila dia rasa nak bawah kuih raya, dia bawak. tak kiralah time dah raya ke belum raya.
    ikut suka dia aje. best kan jadi bebudak. :)

    ReplyDelete
  2. tart nenas yang bentuk bunga tu lagi sedap dari tart nenas gulung ni. sebab dapat rasa jem nenas tu lagi banyak.

    ReplyDelete
  3. ohh bawak bekal rupenye..ingatkan untuk cikgu..

    ReplyDelete
  4. biskut raya byk tak abis... so bawak skolah jamu kawan kawan :-)

    ReplyDelete