e

Wednesday, January 22, 2014

Aloorr... Comelnya Bekal Dia Bawa


WW: Kisah waktu rehat tadi- Anak murid tak ambil bekal dia keluar dari beg masa rehat, jadi Zam tolong keluarkan dan bagi pada dia. Kami (guru-guru) selalu nak tahu apa yang dia bawa. sebab setiap hari dia bawa bekal yang berbeza. Bila tengok~ alololo.. comelnya!

PS: Masih ingat tak entri Zam tentang anak murid darjah 1 yang Zam terima tahun ni? Yang hanya tahu berbahasa Iban sedangkan Zam kena ajar dia bahasa Inggeris.. Bekal dia la ni.. Hehe


42 comments:

  1. comel...nya ... jemput sini http://jmbelog.blogspot.com/2014/01/segmen-jm-2014-1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. 1st time jumpe biskut nih :) insya Allah, Zam join bila ada kesempatan k ;) thanks sb jemput

      Delete
  2. okay, itu mmg super comel...eh, geram plak!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ntahlah bang .. dia jenis makan benda2 mcm tu je.. tp bnyk dia mkn setiap kali buka bekal

      Delete
  4. sekut yeee..comel sgt...salah satu nak bg anak² mkn, camtu laaa...si ibu kena kreatif dlm menyediakan menu anak...ari nie akak wat nasik lemak, cucoq jintan & beger jee...anak & suami bwk bekal setiap hari, jimat banje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh dh tgk td kat blog.. nampak sedap sangattt

      Delete
  5. memang la comel sgt biksut tu...huhu

    ReplyDelete
  6. comel2 biskut tu... teringat biskut 3 little teddy masa kecik2 dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo mcm tahu je biskut tu... yg zam ingat, biskut ikan.. sedap sgt

      Delete
  7. Replies
    1. zam yg lelaki ni tgk pun rasa comel giler.. ;)

      Delete
  8. Replies
    1. ntahlah jenama apa ni.. klu tahu, leh gtau kat sini

      Delete
  9. Comel ..biskut gambar kartun ...
    Kalau kat umah Kak Lya selalu beli biskut yg bentuk beruang ..
    Tak ingat la plak jenama apa ...hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenama yg ka Farah Waheeda sebut td kot?

      Delete
  10. memang comel.. biskut ada kartun2.. nak makan macam sayang jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau zam, lg geram nak makan .. hehe

      Delete
  11. Dia kenyang ke makan macam tu? Tapi mungkin itu lah yang menarik minat dia kan. Anak2 istimewa, kenalah istimewa sikit si ibu kena sediakan. Sekarang dia dah boleh faham Zam ajar ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntahlah kak.. klu yg berat mcm nasi, dia tak mkn kot kat sekolah.. klu jenis biskut, roti mini, biskut cornflake tu, mmg dia mkn.. itu bekal dia sblm2 ni..

      stakat ni, faham bbrp arahan.. cuma tak respon dengan lisan je..

      Delete
  12. comelnye bekal mcm tu,, xpe la. xberat sgt.. nnti mengantuk plak mkn yg berat2 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. klu mkn yg berat cepat negnatuk

      Delete
  13. Replies
    1. serius unik n comel.. mcm keychain kayu jek

      Delete
  14. ouuu..menggoda nengok bkas pink dan biskut comel.hihi

    ReplyDelete
  15. comle sgt..xsanggup nk msok mulut..sbb xknyg hehe ;p

    ReplyDelete
  16. comle sgt..xsanggup nk msok mulut..sbb xknyg hehe ;p

    ReplyDelete
  17. ololooo o-bento biskut~ kawaii sugiru~ X3

    ReplyDelete
  18. cikgu berkenan dengan bekal anak murid ? ehh, macam mane tu ??

    ReplyDelete