e

Thursday, July 17, 2014

Cuba Buat Aiskrim Strawberry Dan Coklat


Assalamualaikum dan selamat petang semua.

Jika sebelum ini Zam tulis entri tentang nak beli mixer atau tak, strawberry dan coklat masakan, sebenarnya tu semua berkaitan dengan projek membuat aiskrim yang dah lama Zam rancang. Jadi semalam, sebaik sahaja Zam beli mixer, Zam teruskan dengan projek tu. Niatnya, nak dibawa ke majlis berbuka puasa bersama rakan-rakan guru dan staf sekolah Zam petang ini.

Harapnya menjadilah rasa aiskrim strawberry dan coklat ni.. Semalam masa Zam rasa, aiskrim tu masih cair.. Jadi rasa pun kurang tepat lagi..

Nak resepi? Haa... Boleh berkunjung ke entri CIK EPAL ni. Zam ambil resepi ni dari dia sebenarnya.. Cubalah k.. Pasti menjadi ;)

# Selamat Berbuka Puasa semua :)

2 comments:

  1. boleh try nanti ni.tak payah nak beli aiskrim dah kan..buat sendiri je kat rumah

    ReplyDelete