Saturday, August 30, 2014

Zam Lupa Ada Temujanji Hari Ni!

Hari Sabtu, apa lagi kalau bukan hari untuk berehat-rehat.

Santai.

Tenangkan hati.

Golek-golek atas katil walaupun dah pukul 8 pagi.. Hehe

Itu yang biasa dibuat. Tapi nak dijadikan cerita tadi, tiba-tiba dapat satu panggilan telefon.

Eh, macam kenal je nombor ni. Walaupun nama tak save lagi dalam buku telefon..

Alamak! Ni agen syarikat insuran yang handle polisi aku!

Terus Zam angkat. Sebenarnya sejak minggu lepas lagi Zam janji nak jumpa dia pagi hari ni di rumah Zam, tapi Zam dah lupa! Sibuk sangat kat sekolah sampai lupa!

Dush! Dia dah ada depan rumah Zam rupanya! Alahai! Rumah bujang ni macam tongkang pecah! Apa nak buat!?

"You bagi I siap-siap dulu boleh? Nak mandi.. Lepas tu kita bincang dekat luar, kat kedai minum ke.. Okeh?" request Zam.. Memang tak bersiap langsung lagi masa tu.. Mujur dia setuju jek.. Selamat!



PS: Now dah setel.. Hehe

1 comment:

  1. bile kepala dh terlalu padat pk mcm tu lah.mmg akan ad yg tlupa.hehe

    ReplyDelete