e

Thursday, September 11, 2014

Ingatkan Coklat Cadbury, Tapi COKLAT TANGO!


Assalamualaikum dan selamat petang pembaca semua.

Pagi tadi, ada seorang rakan yang hulurkan coklat untuk dikongsi bersama rakan-rakan guru yang lain. Mulanya sekali imbas, Zam ingat coklat Cadbury, tapi bila Zam tengok betul-betul, rupanya jenama Tango. Pernah dengar atau jumpa?

Tengok harganya, murah je.. RM5.. Rupanya dibeli dari Labuan. Tentu ramai yang tahu kan Labuan juga merupakan tempat bebas cukai seperti Langkawi dan Rantau Panjang, jadi harga coklatnya memang murah!

Tentang rasa, memang sedap! Tak kalah dengan Cadbury! Kalau dapat, memang Zam nak je habiskan satu bar tu, tapi nampak sangat buruk lantak! Hehe

3 comments:

  1. coklat faveret!!! especially beli yg kecik2 macam sugar cube saiz dia.. mmg sedap yg tuh especially yg crunchy~ yum3

    ReplyDelete