e

Saturday, March 17, 2012

Cinta Harus Memiliki

Waktu pulang dari Putra Jaya tadi, abang aku mainkan lagu ni dalam kereta. Sebenarnya ini kali pertama aku dengar lagu ni, & masih cuba mencari feel untuk meminati lagu ni. Sebabnya, aku tertarik dengan sepotong ayat dr liriknya~ "Sejauh ku berlari Meninggalkan dirimu"
Apapun jom layan lagu nih sama2 ;)



(aku menulis entri ni dalam gegar bas menuju ke LCCT.. Nak balik Sarawak dah malam ni.. Jadi lirik yang aku suka tu mmg ada kaitan dgn aku la hari ni.. hehe)

7 comments:

  1. hehehe memang suka lagu ni. tp sebenarnya , cinta tak seharusnya memiliki huhu :D mendalam ni :D

    ReplyDelete
  2. hmm.. Zam pun pk mcm tu gak td.. huhu

    ReplyDelete
  3. bestkan lagu anuar zain ni, cinta pada manusia mgkin tak harus memiliki..tapi kita tukarkan cinta kita pada ALLAH..

    bukan lagi harus, malah wajib memiliki... :)

    ReplyDelete
  4. Asalam..
    Suka jg dengar lagu dia. Slow..tak bising.
    Salam kenal..ya.
    http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/

    Org Sabah dibawah bayu

    ReplyDelete
  5. lagu anuar zain mmg sedap..sore dia best!

    ReplyDelete
  6. Etuza~ waalaikumussalam

    Salam kenal ;)

    Angahmia~ Zam baru nak berkenalan dgn lagu ni.. heh2 ;)

    ReplyDelete