e

Thursday, August 27, 2009

KEPUTUSAN DRASTIK!! AKU NAK BALIK KL HARI NI GAK!!

25 Ogos 2009
Selasa

Aku baru balik dari Sabah Ahad lepas, dan pagi ni aku menduduki PTK di Kuching. Mood aku sedikit terganggu hari ni, dek roadblock yang dibuat oleh anjing2 jiranku yg berkumpul di depan rumah pagi tadi. Hadoila~

Sampai di pusat peperiksaan, aku nampak Abg Syam tengah berborak dgn Ch'ng & Kak Nor. Ok lah, ada geng berborak sebelum masuk ke dlm dewan. Masa tulah, Abg Syam bagitau kat aku lepas PTK ni dia balik ke KL... Tiba2!

Aku dapat idea bernas!

Mengenangkan bosan duduk seorang di Kuching time bulan puasa ni..

Cuti sekolah yang masih panjang lagi..

dan anjing2 jiranku pagi tadi....

AKU NAK BALIK!! PETANG NI GAK!!

Aku buat keputusan untuk cari tiket murah. Kalau ada, aku chow petang ni gak. Mana tahan, kawan2 semua balik berbuka dengan family, aku?? Duduk seorang diri tak terurus kat Kuching ni.. Tak kira! Aku dah nekad nak balik!!

Yeyyy~!!


Sampai pun~ jap lagi dah nak masuk waktu berbuka :)


Sempat gak belikan Ultraman untuk Amirul tadi

No comments:

Post a Comment