e

Sunday, May 27, 2012

Jasad Di Kelas, Hati & Minda Di Airport..


Seharian di kelas hari ni buatkan aku tak sempat nak update blog langsung.. Pengajian aku kat OUM dah masuk semester kedua hari ini. Cuti sekolah dah bermula semalam, & kalau tak disebabkan ada kelas hari ni, semalam lagi aku dah angkut barang balik KL.. Kalau boleh memang nak balik awal2 lagi.. Sabar je lah kan.. Hehe.. & sepanjang masa kat kelas tadi, aku rasa macam jasad aku je ada kat sana.. Hati & minda aku awal2 dah ada airport Kuching.. Tak sabar betul nak balik!

10 comments:

  1. lamanya duduk kat sana..
    semoga slmt sampai ye..
    insyaAllah semuanya selamat nanti

    ReplyDelete
  2. pehhh...membuatkan hati tak sabo nak balik semenanjung nie....sabo je la....sama le kite...6 taun duk sarawak...kih3

    ReplyDelete
  3. jom join contest iena eliena & nurul farain ^^

    http://ahmoysimerah.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html


    http://ahmoysimerah.blogspot.com/2012/05/contest-edit-photo-for-me-by-nurul.html

    dah join > ? jgn lupa tulis nama saya dalam post tu , tQ :)

    ReplyDelete
  4. sabar bro..
    baru 6 tahun tue..
    hehe
    x cukup 1 abad lg:p

    ReplyDelete
  5. tak pe... pasni boleh balik sana ea.. jangan risau:)

    ReplyDelete
  6. lame tu 6 tahun. mesti elaun tak luak kan. ;)

    ReplyDelete
  7. Hehe. Nak mencari ilmu, korbankan lah sedikit masa. :) cukup tempoh, baliklah kat KL tu. heee

    ReplyDelete
  8. kne tahan jee kan bile rindu nk blk kmpg..

    ReplyDelete
  9. Syahirah, Zam dh slmt smpi serdang ;)

    Aminah~ balik2, jgn tak balik klu dh ada pluang ;)

    Ahmoy~ Insya Allah :)) Thanks sb jemput ;)

    Shark, biar betul ko nak aku duk 1 abad! 1 dekad pun pikir 2, 3 kli ;p

    ReplyDelete
  10. Sheila, Zam dah smpi smnjg dh ni :)

    Fariza~ hehe.. :P

    Maya~ Insya Allah... itu lah dlm plannya.. :)

    Fauzi, yup.. bila tak tertahan, tu yg nak balik sllu

    ReplyDelete