e

Tuesday, January 22, 2013

Nama2 Cikgu Yang Pasti Buatkan Murid2 Tak Nak Ponteng Lagi!

Terjumpa satu perkongsian menarik ini dari seorang rakan di FB.. Bila difikirkan balik, menarik juga kalau perkara ini betul2 berlaku.. Tapi, kesannya, mungkin boleh jadi huru hara sekolah tu nanti.. Kenapa? Jom baca~ Heh ;p

(sekadar gambar hiasan..hehe)

Kalau lah
Pengetua -> Zizan
PK Pentadbiran -> Johan
PK KOKO -> Nabil
PK HEM -> Shuib
Cikgu BM -> Syamsul Yusof
Cikgu BI -> Taylor Swift
Cikgu MM -> Lisa Surihani
Cikgu PAI -> Ustaz Azhar Idrus
Cikgu SJ -> Shahiezy Sam
Cikgu KIM -> Neelofa
Cikgu FZK -> Aroan Aziz
Cikgu ADDMT -> Black Mentor
Cikgu BIO -> Neelofa
Cikgu PJ -> Messi
*Saya sanggup pergi sekolah hari-hari.tak cuti pun takpe..:'D

Kredit kepada; LoVe Fara @ FB

10 comments:

  1. betul2..seronok jer susana sekolah tu..hihi

    ReplyDelete
  2. la..cikgu neelofa ajar dua subjek..cikgu lain satu subjek ja..ce gantikan subjek Kimia tu dengan cikgu jep ke..hahaha

    ReplyDelete
  3. woah, best giler skolah ada cikgu mcm ni.. tak pyh susah2 nak gila terkejar retis.. cikgu2 a.k.a retis ni yg masuk kelas jumpa kita... hahahaha!

    ReplyDelete
  4. Baru semangat murid2 nak dtg sekolah :)

    ReplyDelete
  5. haha..mmg kedatangan pun penuh..heh

    ReplyDelete
  6. Zizan pengetua,Johan PK P..and taylor swift cikgu BI..tak mau dah ponteng sekolah.. wish..esok sume cikgu bertukar jadi rupa mereka :)

    ReplyDelete
  7. haha :P ckgu BI tu boleh tak tukar dgn Zayn Malik ?? x kuar rehat pun xpa

    ReplyDelete