e

Wednesday, March 20, 2013

Inilah Dia Hasil Seni Lukisan Emma Maembong


Untuk melihat kelapan-lapan gambar lukisan Emma Maembong dengan lebih jelas, klik di PAUTAN INI.

Kredit untuk info kepada HASRUL HASSAN.

Assalamualaikum & Selamat Tengahari. Jika sebelum ini Zam pernah memperkenalkan adik beradik Emma Maembong menerusi entri ini, kali ini Zam nak kongsikan satu artikel mengenai lukisan yang dihasilkan sendiri oleh Emma Maembong. Tidak sangka, Emma Maembong juga mahir dalam seni lukis seperti ayahnya Encik Ismail Embong, seorang Tokoh Pelukis Negara Kita. 

PS: Kemana tumpahnya kuah, kalau tidak ke nasi, kan?

27 comments:

  1. oh... papa dia tokoh pelukis rupanya...no wonder dia pun inherit bakat melukis tu...cantik jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebanyakan anak2 mmg mempunyai minat dlm seni yg sama dgn ibu bapa mereka, kan :)

      Delete
  2. waaa . tak sangka dia pon pndai melukis . cantik plak tuu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zam pun bru tahu ni.. tak sangka gak

      Delete
  3. Replies
    1. yup.. comey je.. mcm karikatur anime jepun ;)

      Delete
  4. Terima kasih kerana berikan backlinks.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. mcm itulah.. bukan stkt dlm bidang lakonan je kan Achik :)

      Delete
  6. pandai melukis org nya...darah seni lah katakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho.. itulah yang mereka katakan ;)

      Delete
  7. berbakat sama mcm bapanya........ kemana tumpahnya kuah kalau tak kenasi kan....

    ReplyDelete
  8. no wonderla..darah mengalir dari ayahnya

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. memang..! kita pun belum tentu dpt lukis mcm tu :))

      Delete
  10. Replies
    1. berbakat & cantik (Emma Maembong).. hehe

      Delete
  11. Saya tag giveaway nie...
    http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/03/giveaway-gempak-bersama-nazlyizan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah terima kasih Sukma :)) Insya Allah nt Zam terjah

      Delete
  12. Abg Zam mmg peminat setia emma maembong ea..

    ReplyDelete
  13. minat tp xbrni nk p pinang..hahahah
    :P

    ReplyDelete
  14. cantik kot! cuma tak real sgt gmbr orang..tp overall mmg hebat! :D

    ReplyDelete