e

Monday, March 11, 2013

Pengumuman Naik Gaji Hari Ini?

Assalamualaikum dan Selamat Pagi. Berkenaan tajuk entri ni, Zam rasa tentu ramai yang telah mendengar desas desusnya sebelum-sebelum ini. Jika benarlah kenyataan ini, tentu ramai yang bergembira dengannya. Alhamdulillah, rasa syukur patut diucapkan kepada Nya yang memberi rezeki. Antara desas desus tersebut ialah kenaikan elaun perumahan dan juga elaun kola. Jika ada pembetulan berkenaan berita ini, maklumkanlah pada Zam ya.

Terjumpa satu artikel berkaitannya di pautan INI. Kredit kepada blogger EMAS PUTIH



26 comments:

  1. kalau benarlah apa yg didesas-desuskan tu, syukur alhamdulillah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polis & ATM dapat durian runtuh lg ni..

      Delete
  2. Replies
    1. aiseh.. apa yg Zam sempat dgr td, lebih kpd PDRM & ATM

      Delete
  3. yes, kali ni rasanya betul lah bukan bohong !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita tunggu kupasan yg lebih mndaam dr semasa ke semasa..

      Delete
  4. Replies
    1. Nanti kita sama2 dengarkan kupasan penuh ye Zai

      Delete
  5. pagi tadi dengar polis n tentera sahaja. huhu

    ReplyDelete
  6. Mujur ada kes LD,....klu x....x pandang nya askar polis ni!!.....malah dah 3/4 thn ni budget askar semakin kurang.....bagi naik gaji ada makna tu.....

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum zamani...pasti seronok semuanyakan..;)

    ReplyDelete
  8. hihi...cik akak pun nak juga eh...:)

    ReplyDelete
  9. syukurlah.. jgn ada org tak bersyukur dah le....

    ReplyDelete
  10. nak naik gaji jugak...uwaaaa!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah.....
    bertuah sangat... remy nie kenaikan cukup menyedihkan...kena redha aje la.....

    ReplyDelete