e

Monday, May 27, 2013

Sibuk Bersiar-siar Di Kota Bharu + Line Internet Slow

Sibuk Bersiar-siar Di Kota Bharu + Line Internet Slow. Itu antara sebab Zam tidak dapat mengemaskini blog dengan sebarang entri sejak pagi tadi. Awal-awal pagi lagi, Zam dah bertolak ke bandar Kota Bharu untuk mengambil adik yang baru saja tiba dari Kuala Lumpur. Lepas tu, Zam teruskan dengan rancangan kami adik beradik menjelajah sekitar pusat bandar mencari sarapan & barang-barang yang diinginkan. 

Dalam pada masa yang sama, Zam perhatikan ramai orang luar yang datang melawat sempena musim cuti sekolah ni. Sampai kami pun dicop sebagai orang luar semasa mencari sarapan, mungkin kerana dari cara percakapan kami yang bercampur-campur (sekejap Kelantan, sekejap speaking KL).. Hehe

Oh ya.. Sebelum tu terjumpa satu keluarga pelancong mat salleh yang sibuk melihat seekor kucing & enam anaknya makan di Pasar Buluh Kubu. Diambilnya seekor anak kucing lalu diangkat tinggi dan dibelainya sambil berkata.. so lovely.. we love cats.. and bla bla bla.. Agaknya di negara mereka tak ada kucing liar berkeliaran kot..

Zam nak shoot scene tu, tapi segan ar..
Petang, sampai je rumah, dah dekat pukul 3.. Hajat nak online & update blog, tapi sehingga malam ni baru lah talian broadband laju. Sebelum tu tersekat-sekat. Kacau mood sungguh nak menulis. Apapun, kerana ramai pembaca yang tidak putus-putus membaca entri ini, PV blog Zam hari ini mencecah bilangan yang baik juga.. Alhamdulillah.. Terima kasih ya :))

8 comments:

  1. pmrhati tegar rpanya zam nie.. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. kbtlnn trdgr rmi yg ckp luar ms jln2 td.. sah2 plwt.. hehe

      Delete
  2. entri SEO tuh. trafik tak putus walau x update

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. sekurang2nya ada pelawat di waktu zam sibuk :))

      Delete
  3. bestnye jalan2. kite pun pegi KB gak tadi. tapi bukan jalan2, .. pegi sekolah. heheee

    ReplyDelete