e

Monday, July 29, 2013

Semata Mata Nak Buat Jus Carrot Susu Setiap Hari



Sekarang macam dah jadi 1 ketagihan dengan carrot susu pula. Asyik terbayang bayang je carrot susu untuk diminum waktu berbuka. Jadi hari ini, Zam putuskan untuk membeli sebuah blender. Sebelum ni Zam selalu gunakan blender kawan, tapi bila dia dah berpindah ke semenanjung dengan membawa barang barang miliknya, kenalah Zam beli sebuah yang baru. Kebetulan pula, Zam ada baucer Parkson  RM100 dari Maybank, jadi Zam gunakannya. Kiranya Zam tak perlu keluarkan belanja sangat untuk membelinya.. :)

PS: Lepas ni terfikir nak beli mesin pembuat aiskrim pula kot.. Dah lama terbayang.bayang nak buat aiskrim sendiri..

10 comments:

  1. carrot susu sedap.....tapi kalau nak jaga kesihatan cuba try carrot kurma...hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha..
    Bleh dh tu nk jual air dpan umah.

    ReplyDelete
  3. minta tolong buat untuk saya sekali boleh? ehehehe

    ReplyDelete
  4. kenapa Along tak pernah dapat baucar dari Maybank ek.. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. redeem2 :) guna mata ganjaran kad kredit

      Delete