e

Monday, August 19, 2013

Misi Mencari Biskut Raya

Gambar sekadar hiasan. Sumber: LOVELY CAKES


Assalamualaikum & selamat pagi. Berkenaan tajuk entri, rasanya mungkin ramai yang pelik sebab Zam bagitahu baru nak mencari biskut raya. Haa.. Bukan apa.. Sebenarnya biskut raya tu untuk simpanan di rumah Zam di Kuching. Pulang beraya ke Kelantan & Selangor baru-baru ini,  kuih raya tu memang dah ada. Dekat-dekat nak balik semula ke Sarawak, baru teringat stok biskut untuk rumah di Kuching belum dibeli.. Nasib Zam ada sedikit biskut raya untuk dibawa pulang bersama, cuma rasa nak tambah beberapa jenis lagi.

Kebetulan, semalam di KLIA Zam terjumpa biskut raya ada dijual, jadi Zam beli beberapa jenis yang dirasakan perlu sebelum ke balai berlepas. Harga, ok lah murah sedikit berbanding harga asal sebelum raya. Sekurang-kurangnya, ada benda nak dijamu jika kawan datang berkunjung ;D

20 comments:

  1. Replies
    1. hehe.. untuk kawan2 yg nak dtg bertandang

      Delete
  2. biskut raya kat umah ni x abis2 lagi... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak2 sebulan ni pun, tak habis mkn ae? hehe

      Delete
  3. akak memang buat kuih, tapi tinggal sikit, anak bawa balik ke kolej dan dihidang pada tetamu di rumah emak, so bila lepas raya beli kuih raya ada discount 30 % kat giant tu yang beli utk budak office....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 30% less? huk aloh lah bestnyee.. kalau tahu, Zam g Giant

      Delete
  4. wah bolehlah saya nak berkunjung rumah Zam kat Kuching ni yer hehehe...

    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh2, Silakan dtg, berserta duit raya ya ;D

      Delete
  5. Replies
    1. kan.. ade la sesuatu nk dihidang kalau tetamu dtg kan ;D

      Delete
  6. Replies
    1. biasa2 je dik :) korang nyer kuih raya mesti lg banyak kan

      Delete
  7. kwn2 datang hidanglaksa sarawak la zam..baru layan :)

    ReplyDelete
  8. BELI JGN tak beli..nanti kempunan :)

    ReplyDelete
  9. Sempat lg shoping kt airport..
    Jgn mnangis plak mkn biskut raya tu nnti.
    Kang ada tringat kt kmpung plak.
    Hehe.

    ReplyDelete