e

Saturday, December 28, 2013

Hadiah Ephyra Sempena Segmen Mialiana & Contest Ben Ashaari



Assalamualaikum & selamat petang guys. Alhamdulillah, 2 minggu lepas Zam terima bungkusan Pek Percubaan Ephyra (10 sachet) yang pertama dari Oceanlife sempena segmen dari Kak Mia Liana, EPHYRA Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda.. Walaupun ayat jelita tu tak sesuai untuk lelaki, tapi lelaki pun boleh amalkan untuk kesihatan dalaman. Secara tak langsung, insya Allah akan tampak di wajah dan terasa dalam tubuh hasil mengamalkan Ephyra ini. 

Kemudian, seminggu yang lalu, sampai sekotak lagi Pek Percubaan Ephyra ini sempena contest yang Zam sertai di Facebook, kerjasama Ben Ashaari dengan syarikat Oceanlife. Alhamdulillah.. Boleh sambung stok Ephyra yang pertama tu :)

Target Zam sekarang, kalau ada rezeki, nak cuba dapatkan Pek Ephyra 30 Sachet yang ditawarkan oleh Ocean Life & Kak Mia Liana dengan review yang Zam akan buat lepas ni hasil dari mengamalkan pek pertama.. Insya Allah :)

Thanks kepada kedua dua blogger yang telah menyediakan peluang ini kepada blogger lain untuk merasai sendiri produk Ephyra ini secara PERCUMA! Terbaik!

8 comments: