e

Monday, January 27, 2014

Awal Juga Dia Sampai Sekolah

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Hari ni, Zam turun awal ke sekolah berbanding minggu sebelumnya memandangkan sesi persekolahan bermula lebih awal- 7.15 pagi. Tiba je di sekolah, Zam tengok murid Iban yang  Zam ajar tu ada di dewan makan sekolah dah.. Oh.. Awal juga dia ni sampai rupanya.. Lebih awal dari guru. Masa tu, dia tengah tidur. Mungkin masih mengantuk sebab awal awsl pagi dah bangun nak ke sekolah..

Anak anak anda macam mana pula?

18 comments:

  1. bgus nye di zam..awal dia bgn tuhh..berapa umurnye

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. gitulah.. suka tgk dia dtg awal pagi :)

      Delete
  3. Replies
    1. itulah.. leh senyum lagi dlm tdo tu.. dia dgr suara cikgu dia kot

      Delete
  4. kt sek anak dara akak sesi psekolahan jam 7.30 - 1.45 ptg...thn nie lmbt sket abeh sbb selasa & rabu ko-kurikulum ganti wat pagi...so, ptg dah x ganggu dah...tp KAFA setiap hari 2.30 - 5.30 ptg...kesian gak kat anak tp nak wat cane..tpaksa laa bkorban...mlm ngaji quran & tuisyen plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. penuh nya aktiviti dia.. hm.. kesian juga bila kenangkan kanak2 sekarang..

      Delete
  5. good student...alahai comeynye dia..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa itulah pasal.. dlm kelas senyummm jek

      Delete
  6. kalo terawal kami tunggu anak sampai loceng bunyi :)

    ReplyDelete
  7. pagi-pagi dah hantar anak ke sekolah, kalau lewat jalan sure jammed......

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tulah kebiasaannya kan.. rutin dh tu hntr awal

      Delete
  8. mak dia ada hal kot. tu hantar cepat.. pandai2 je ayu kan. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak apalah dtg awal pun.. ok je.. lg cikgu suka :D

      Delete