e

Monday, January 20, 2014

Menakutkan Bila Melihat Rupa Mereka

Santani, seorang gadis berusia 23 tahun dari Moscow telah menghasilkan patung-patung haiwan fantasi ini sebagai karya seninya. Hasil gabungan comel, fantasi, dan dalam masa yang sama menyeramkan ini (kerana ketelitian & kehalusan yang menyerupai makhluk yang hidup) bagaimanapun mendapat sambutan yang menggalakkan dari orang ramai, dan dia sendiri menerima beratus tempahan dari mereka meminati hasil-hasil karyanya ini.







Sememangnya artis ini memiliki kemahiran menghasilkan sesuatu yang comel dengan ketelitian yang menakjubkan! Pelbagai bahan yang berbeza digunakan untuk menghasilkannya, seperti fimo, cernit, sculpey, sonet dan fabrik berbulu.. Pergh!!


20 comments:

  1. comel tapi memang seram tengok..macam dalam filem sains fiksyen tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. skali tgk, mcm furbee pun ada kan ainim

      Delete
  2. yang paling atas tu comel..for sure mahal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin lh kot.. sb permintaan tinggi.. dh tu bkn sng buat..

      Delete
  3. ada juga comel...... heeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel mmg comel, tp takut nak simpann.. mcm hidupp je

      Delete
  4. comey...!!!mmg kreatif die ni...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg chumil & kreatif... tp takutlah nk simpan

      Delete