e

Saturday, February 1, 2014

Sebulan Tak Jumpa, Dia Jadi Malu Bila Tengok Zam

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Baru sekarang Zam sempat menulis entri untuk hari ini memandangkan dari subuh tadi lagi, Zam mula sibuk dengan aktiviti rutin bila berada di Semenanjung.

Buka buka mata, terus jaga dan main dengan anak buah, sediakan sarapan, kemas rumah, pergi kedai beli barang memasak, balik sambung dengan aktiviti membersihkan rumah, kemudian ke dapur menyediakan bancuhan untuk kek, selesai saja terus sediakan perapan ayam untuk menu makan tengah hari pula, dan sekarang baru dapat berehat sekejap.. Nanti nak sambung memasak pula.... Zzzzzz mengantuk!

Oh ya.. Lupa cerita sal tajuk entri tu.. Kisahnya mengenai anak buah yang bongsu tu.. Bila dia bangun tidur dan turun dari katil, dan nampak saja Zam pagi tadi, dia terus tergelak tapi malu nak datang dekat dengan Zam.. Sebulan tak jumpa sejak cuti sekolah tahun lepas, malu betul dia.. Pujuk dengan video Elmo, baru dia datang dekat... Isk.. Memang tak faham dengan perangai dak dak ni

Ps: muka lps mengemas depan rumah tadi


18 comments:

  1. Hahah.. Budak mmg begitu.. Lama2 nanti baru biasa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg zam perasan sejak ada anak buah ni :)

      Delete
  2. sama la dengan anak saudara wan..2 bulan tak jumpa..nak dukung dia pun..dia tak nak..haha

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.... budak2 kan..slaamat bcuti!!

    ReplyDelete
  4. biasa budak cam tu dik cam...sekejap je tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah kak.. tak lama lps tu terus ok :D

      Delete
  5. budak2 mmg cmtu.. mula2 jaa then xsmpai shari.. mesra ngan kita org dewasa ni.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat sekali.. zam akui sb dh alami sendiri

      Delete
  6. amboi zam..selfie lagi hah..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiba2 rasa nk amil gmbr lps buat kje hri tu ;D hehe

      Delete
  7. bebudak memang suka malu2 kalau lama tak jumpa..

    ReplyDelete