e

Wednesday, February 5, 2014

Wordless Wednesday: Akibat Tergesa-Gesa.. Inilah Jadinya



ps: kalau dah jadi macam ni, kedai mana nak terima..? last2 hantar & tukar kat bank je lah.. hehe

40 comments:

  1. lahaiiii..awat yg loqlaq sgt cikgu zam...klu tukaq kat kedai memg diorg xmo amek tuuu...len x berhati² nak bukak sampul naaa...

    ReplyDelete
  2. hahaha rugi2..baik p slotape nuh..kot xperasan kekeke

    ReplyDelete
  3. alamak..mmg x bole nak guna la kalau gitu. kena careful next time. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. pesanan untuk org yg melakukannya :))

      Delete
  4. Assalamualaikum zam. alamakkk! ruginya. tampal balik. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam... haa itulah.. tapi bukan duit zam ni.. hehe

      Delete
  5. ni mesti xsabar tgok ang pow. hahaha. klau boleh tukar kat bank. kire ok la tu. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknye lah kan.. haa itulah nasib baik leh tukar lg

      Delete
  6. gam jer balik........bleh guna lg tu...he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau org lain tak perasan, tak pe lah kot

      Delete
  7. biasa cik nor selotape jer..pastu g barang kat tempat ramai org..sure dia tak perasan lah..jgn g pasaraya lak..hihik

    ReplyDelete
  8. hahah...rugi jeee...lain kali sabo :P

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum zamani...tak menyempat2 nak tahu berapa isinya kot... tu yg cepat2 koyakkn sampai terkoyak isi dlmnya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam. haa mcm tu lah gamaknya.. haha

      Delete
  10. hehee!!..harap dapat tukar not tu nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga empunya duit ni dpt gantikan duit yg rosak ni

      Delete
  11. alamak,sayang nye xhati2,hehe
    btw,sy blogger baru..jmput singgah ayielifememory.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya ALlah, Zam akan dtg ke san nanti.. terima kasih utk kunjungan ni ya :D

      Delete
  12. sayangnya..kalau tak boleh belanja saya kfc..hik hik hik

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. takpe tgu tuan duit ni gantikan dlu kat bank negara

      Delete
  13. huahua, patutnya si pemberi angpau tu pun lipat ler duit tu dlu sblm bubuh dlm angpau tu kan, takpun tak perlu gamkan sampul tu, lipat bahagian penutup sampul tu masuk ke dlm jer (biasa buat cmtu bila nak bubuh duit raya dlm sampul raya sblm bg kat ank sedara/sepupu)... huahua...

    ReplyDelete