Saturday, March 15, 2014

Betul Ke Tidak Ni?


Assalamualaikum & selamat malam.. Tajuk entri malam ni merujuk kepada kata-kata yang dikongsikan diatas, yang lebih kurang bermaksud: "kucing selalunya pandai menilai, dan ia akan selalu pergi kepada orang yang baik" atau dalam erti kata lain, orang yang suka kucing ni, orang yang baik hati..

Mungkin kata-kata ni datang dari pemerhatian kasar sahaja.. Kalau betul, mungkin kebetulan sebab banyak lagi petanda seseorang tu penyayang dan baik.. Jangan salah anggap ya... Zam tak kata orang yang tak suka kucing tu, tak baik :) 

PS: Selamat malam semua.. bestnya esok Sabtu..

12 comments:

  1. mostly org yg ske kucing ni bersikap penyayang :) walaupun ganas2..tp hati still lembut

    ReplyDelete
  2. hah' nampaknya saya terkurang baik disitu. hehhehehe

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tak pasti sebanyak mana peratusan benarnya.. appn, sayang haiwan tu sikap yg perlu ada kan

      Delete
  4. kucing biasanya akan pergi dekat orang yang tak suka dia..pernah terjadi dekat kawan saya..dia memang tak suka kucing tapi kucing tu selalu je datang dekat dia..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade gak kan.. hahaha... nasib bukan penakut kucing

      Delete
  5. betul kata shahida rahim, kucing selalu datang kat orang yang tak suka kucing.
    Macam ayie ni takut-takut cket dengan kucing, tapi die selalu la datang kt ayie, ofcoz la ayie menjerit kan sebab terkejut,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin tu sebab perangai manja si kucing tu sdri, kan..wlpn tak suka, asalkan tak buat apa2 yg tak baik kat kucing tu, kucing tu mesti akn dtg blik kan :)

      Delete
  6. Betul tu....kucing saya bru hilang.....menggatal kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu maknanya dia suka kt kucing lain.. hehe

      Delete