e

Tuesday, March 25, 2014

Pulang Ke Kelantan Malam Ni

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Sekarang ni, Zam berada dalam bas ekspress Mutiara untuk pulang ke Kelantan dengan anak anak buah. Cadang nak cuti 3 hari kat sana. Maaflah hari ni memang tak sempat nak update selalu. Sibuk melayan anak buah dan berehat di rumah sempena cuti :))


27 comments:

  1. Selamat jalan... semoga selamat sepanjang perjalanan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks bro ^^ alhamdulillah dh slmt sampai

      Delete
  2. wow..ada wifi.. boleh guna ke? minggu depan sy pulok balik klate..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah ada, cuma zam tak g cari pasword dia

      Delete
  3. Bas ekpress Mutiara ada wifi ? \0/ .. haritu nak InterCity. ada wifi tp lembab gilaaa haha

    ReplyDelete
  4. semoga selamat sampai abe.. Deno pun ad ake kelantan dan baru balik dari kelantan pagi tadi.. Abe, deno ada ke Restoran Juara Ikan Bakar Perupok. Abe pernah pergi? Best!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow.. tak pernah lg g tu.. abe mmg minat ikan bakar nih

      Delete
  5. Replies
    1. ada kemudahan mcm ni, mmg memudahkan penumpang

      Delete
  6. Dah selamat sampai ke? Dah pagi dah skang

    ReplyDelete
  7. wahhh, bercoti sambil melayan anak buah yee...bessss...selamat bercoti zam...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. alhamdulillah, dh selamat sampai sis ^^

      Delete
  9. oh.. zam oram kelantam ke? hehehe baru tau...

    ReplyDelete