e

Tuesday, March 11, 2014

Rupa Buruk Tapi Rasa Sedap!


Assalamualaikum & selamat malam.

Rupa buruk tapi sedap- Kalau baca tajuk saja tanpa tengok gambar, mungkin ramai yang tertanya-tanya apalah yang rupa buruk yang Zam maksudkan tu. Bila dah tengok gambar, tentu ramai yang boleh agak apakah ia.

Sebenarnya, ini kali pertama Zam memasak & menikmati keenakan rasa hidangan dalam gambar tu. Serius, memang sedap betul rasanya! Isinya cantik, jernih.. Padahal, rupa asalnya memang tak cantik, dan wajahnya membuatkan sesetengah orang takut atau geli, apatah lagi nak makan. (Bukan nak hina makhluk ciptaan tuhan, cuma nak terangkan secara umum..hehe)

Nak tahu rupa asal makhluk tu? Buruk tapi rasanya sedap? Bolehlah ke entri ini ya (klik) ;)

16 comments:

  1. Replies
    1. betul2.. tp nk kena sedap gak bru berselera kan ;)

      Delete
  2. dah agak dah ni mesti si flounder tu... btw to me rupa ikan sebelah ni comei giler ;3

    ReplyDelete
  3. teringin pulak deno malam2 ni... emmmm

    pssst2, tak sabar nak tahu apa masak apa guna safron tuuuuu

    ReplyDelete
  4. uiss uiss.. tengah lapar ni.. sedapnye tengok...

    ReplyDelete
  5. rupa asal dia mmg ngeri. rupa da siap masak nak yummy..

    ReplyDelete
  6. ow..ikan sbelah..xpenah mkn g pun..

    ReplyDelete
  7. Ayesha pun tak pernah makan ikan ni..sedap eh?mcm mane nk siang n masak macam ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zam siang tgk video kat internet.. masak, celup tepung je :))

      Delete