e

Wednesday, April 2, 2014

Apa Zam Dah Buat Ni??


WW: Dari bahan diatas- susu, krim, keju Tatura, susu pekat manis dan biskut Saltcheese ni, dapat teka tak apa yang Zam dah buat dengan kesemuanya?

PS: Nak tanya, biskut Saltcheese tu ade tak jual kat Semenanjung?

24 comments:

  1. nak buat kek biskut cheese ea...eh2..btol ke?? nak sikit..hem...kat semenjg?? hani tak penah lg jmp biskut tu,..

    ReplyDelete
  2. zam masuk dapur?
    hehehe..
    hebat ni kalau bahan atas tu bleh jadi biskut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah.. boleh jadi kek biskut keju :)

      Delete
  3. cheesekut ke nie...jarang jumpa orang buat nie..

    ReplyDelete
  4. SA rasa cheesekut jugak....tgok bahan2 dah tau dah...

    ReplyDelete
  5. Cheesekut. Wah boleh jd chef ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo itu namanya ya.. zam buat je tak thu nama tu

      Delete
  6. confirm cheesekut. Masalahnya biskut tu akak tak pernah jumpa. Cheese tu pun tak pernah jumpa. Nampak tak akak tak pernah buat? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi akak tahu kan apa yg nak dihasilkan tu ;)

      Delete
  7. cheesekutt ni.. klu nk lg best, tambah butter cikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah butter ek... hmm lupa jap ada masuk ke tak hri tu

      Delete