e

Tuesday, April 8, 2014

DRAMA AKU ISTERINYA MINGGU PERTAMA & KEDUA EPISODE 1, 2, 3, 4, 5, 6


Nah.. Cerita terbaru muncul lagi di Slot Akasia dengan tajuk yang agak tipikal (seperti biasa). Mungkin, ramai yang dah boleh mengagak pada peringkat awal bagaimana perjalanan kisah drama ini. MUNGKIN. Mungkin juga, ada kelainan dalam drama ini nanti. Pada peminat drama Melayu terutamanya peminat Izzue Islam, bolehlah layan drama ni sambil bersantai lepas penat bekerja seharian, tapi kena inga~t solat dulu ya.. Tak pun, kalau tertinggal, boleh cari video tonton online di internet. Zam juga akan kongsikan pautan videonya di sini jika ada, ya ;)

Aku Isterinya Episode 1
Seawal pagi Mya Arlissa sudahpun memulakan rutin harianya seperti biasa, menyediakan sarapan untuk Mikail, mengemas rumah dan menyediakan keperluan Mikail. Dia pelik melihat Mikail turun bersarapan hanya memakai t-shirt dan seluar pendek.

Aku Isterinya Episode 2
Kepala Mikail masih lagi terasa berat penangan alkohol yang diambilnya malam tadi. Dia turun mencari Mya apabila di dapur tidak kedengaran bunyi bising seperti hari-hari biasa.

Aku Isterinya Episode 3
Sikap Mikail sungguh berbeza sekali dengan kehadiran Datin Adiba dimana wajahnya yang selama ini sentiasa serius telah menjadi ringan mulut untuk bergurau.

Aku Isterinya Episode 4
Mikail mengelamun memikirkan tentang Mya sehinggakan kata-kata Datin Adiba seperti tidak dipedulikannya. Dia mula merasakan yang Mya sangat penting untuk dirinya.

Aku Isterinya Episode 5
Mya betul-betul berasa lega selepas Datin Adiba pulang ke rumahnya. Manakala sikap Mikail mula berubah menjadi lebih baik daripada dulu.

Aku Isterinya Episode 6
Seawal pagi Suzanne sudahpun berada di pejabat Mikail untuk berjumpa dengan Mikail sebaik sahaja kakinya melangkah ke pejabat.

4 comments:

  1. tadi baru tgk macam best jer jalan cedta dia

    ReplyDelete
  2. Boleh lerr ok ler ..
    Untuk watak Izzue islam kali ni lain sikit la dari dulu ..
    Garang tu ...

    ReplyDelete
  3. sepanjang cerita ni ada, belum pernah tengok abe.. hihi

    ReplyDelete