e

Sunday, April 20, 2014

Kenangan Burung Hantu

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Tengah menonton drama Cikgu Genster kat Astro Ria ni, tiba tiba ada adegan aktiviti burung hantu. Eh.. Lamanya tak rasa dan buat aktiviti tu.. Last time, masa kat maktab perguruan dulu. Rindu pula rasa

Ada sesiapa kat sini ada kenangan menarik tentang aktiviti burung hantu? Pengalaman Zam, kami ditutup mata beramai ramai, kemudian ditinggalkan di dalam hutan di malam hari (macam biasa), tapi tak lama kemudian, baru kami tahu tupanya kami ditinggalkan tak jauh diantara satu sama lain. Agak kurang thrill lah.. Hehe

8 comments:

  1. sama!!! masa mula2 tu takut...dah main tu...boleh pulak request nak lagi..hehehe~~

    ReplyDelete
  2. Serius sgt seronok dgn aktiviti burung hantu ni. Terjebak dgn aktiviti masa join pengakap dulu.

    ReplyDelete
  3. pernah dgr gak tapi tak pernha lalui... huhu

    ReplyDelete