e

Friday, April 4, 2014

Satu Masa Dulu, Macam Ni Lah Zam


Baru- baru ni waktu pulang ke Kelantan bercuti dengan anak buah, antara aktiviti kami ialah mengikut datuk Zam ke belukar di belakang rumah. Kerja datuk, biasanya menebas membersihkan kawasan tersebut, sambil merumput untuk diberikan kepada biri-biri peliharaan. Sepupu dan anak buah Zam, cuma mengikut untuk suka-suka, sambil tolong tolong membersihkan sama. Zam pula, ambil-ambil gambar, dan tak ketinggalan mengait buah kelapa untuk dibuat coconut shake.

Bila tengok gambar kat atas, teringat zaman Zam kecik-kecik dulu.. Macam ni lah Zam dan adik beradik, mengekor datuk ke kawasan belukar untuk bermain :)

11 comments:

  1. pergi bersih, balik kotor. confirm. hehe

    ReplyDelete
  2. BW sambil sebar kebaikan ^^
    http://iniblogcantik.blogspot.com/2014/04/jus-kordial-sunnah.html

    ReplyDelete
  3. ermmm atuk Nat melayan cucu dengan naik motor round the kampung ... huhu arwah dah atuk ..( -_-)

    ReplyDelete
  4. bro zam...biri-biri 2 sama dengan kambing ke?

    ReplyDelete
  5. jom follow blog ana ..... http://jantungk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Teringat masa zmn kecik dulu...mcm nie ler jugak

    ReplyDelete