e

Monday, June 16, 2014

Terima Kasih Untuk Kepahitan Ini

Assalamualaikum semua. Pagi tadi ada rakan yang bawakan kami coklat sebagai ole ole sewaktu dia bercuti ke semenanjung minggu lapas. Sebagai peminat coklat, Zam tak lepaskan peluang makan. Kira puas hatilah sebab dapat makan banyak kali. Kalau tengok betul betul, coklat ni jenis yang agak pahit. Walaupun pahit; Zam terima je sebab sedap. Jafi terima kasih untuk kepahitan ini ;)


12 comments:

  1. Suka dark chocolate, eh zam ada cop halal jakim tak? hehe

    ReplyDelete
  2. dark choc? pahit sgt ke zamani abe?

    ReplyDelete
  3. Sedapnya dark chocolate...bukan cadbury kan? Errkk :p

    ReplyDelete
  4. Hehehe masa mula2 tgk tajuk ingatkanZam merajuk ..Cam merajuk jer bunyinyerr ..
    Tengok2 coklat pahit rupernyerr ..Hahahahaa

    ReplyDelete
  5. wow pahit la kalau dark kan.

    ReplyDelete
  6. tq singgah blog kite. zam duk serdang ek?

    ReplyDelete
  7. Coklat pahit sedap jugak^^

    ReplyDelete
  8. oh dark choc, sesekali layan jugak, baik untuk kesihatan jantung ^^

    ReplyDelete