e

Saturday, September 19, 2009

Shopping 4 Raya @ Kota Bharu~ (17 September)


Time sahur leh aku makan pulut durian, logik kehh?? Haha

Pagi ni, keje aku shopping, shopping & shoppingggg jek. Hehe dah tu hobi aku nak wat camne :p

Aku g bandar Kota Bharu hari nih. Niatnya nak cari Baju Melayu sepasang, samping & beberapa brg keperluan lain. Mulanya aku ingatkan nak cari sepasang yg berwarna coklat, sbb dr dlu lg aku dah pikirkan warna tu tp entah mcm mana aku leh suka dgn warna lain lak. Aku terpikir, lain kali takyah susah2 pk nak baju warna apa, pergi je dulu kedai tu, kang adalah tu yg berkenan di hati ;p

Untuk samping, aku ke kedai tempat Mak Cik Ros bekerja, betul2 di depan tangga no.4 di bahagian pakaian bangunan Pasar Besar Siti Khadijah. Alhamdulillah, aku terjumpa dgn yg betul2 aku berkenan. Matching dgn baju yg baru aku beli. Wah~~ Best! Suke sangat ;)



Kemudian sewaktu aku ke Maidin, aku terjumpa pak cik aku yg bertugas di pondok polis yg berdekatan. Hmm, banyak betul pondok polis mini didirikan berhampiran pusat membeli belah di sini menjelang hari raya. Rasanya di negeri lain pun sama kan?



Aku tertarik kat sampul duit raya nih, tp aku tak beli pun~



Kalau Encik2 lelaki tak malu, silalah beratur kat kaunter nih ;p Agagagag



Bangunan Kota Bharu Trade Center yg baru dibuka



Adibah Noor tomeiii~~~



Sale SAle SALE!!!



Mencari kuih kegemaran aku ;9



Kucing aku pun nak raya weh~~ (>^_^<)



Kuih Akok & Jala Mas



Menu berbuka petang ni~ Bubur Lambuk + Ikan Kering yg aku beli di Sabah dulu



Dan airnya~ tiga jenis! Longan, Kelapa & Soya ;9

No comments:

Post a Comment